Recenzija : Mi ostali samo živimo ovde - Patrik Nes

Mi ostali samo živimo ovde - Patrik Nes
Patrik Nes rođen je 1971. godine u Virdžiniji. Studirao je englesku književnost na Univerzitetu u Južnoj Kaliforniji. Pisanjem za decu i mlade počeo je da se bavi 1999. godine, kada se preselio u London. Napisao je do sada dva romana i jednu zbirku priča za odrasle i šest romana za mlade. Među njima se izdvaja trilogija Haos koji hoda, kao i knjiga Sedam minuta posle ponoći, po kojoj je napisao i scenario za film. Osvojio je sva velika priznanja u oblasti književnosti za decu, a posebno je zanimljivo to što je Nagradu Karnegi, najznačajniju nagradu za dečje knjige u Velikoj Britaniji, osvojio čak dva puta zaredom! Pored pisanja knjiga i scenarija, predaje kreativno pisanje na Univerzitetu Oksford i radi kao književni kritičar za engleski list Gardijan. Živi i radi u Londonu.

Ne mora baš svako da bude odabran. Odabran da se bori sa zombijima, ili duhovima koji jedu dušu, ili šta god da je ovo što ispušta plavu svetlost i donosi smrt. Šta ako si kao Majki, koji samo želi da maturira pre nego što neko dođe i digne školu u vazduh … ponovo? Šta ako postoje problemi koji su veći od propasti sveta što se sprema, a ti ođednom otkrivaš toliko toga neobičnog i u svom običnom životu? A najbolji prijatelj ti je bog mačaka…

Jedna od knjiga koja je obeležila ovogodišnji Sajam knjiga, a može se reći i godinu, jeste upravo ova knjiga ( The rest of us just live here ) autora Patrika Nesa. Kada je izdavačka kuća Kreativni centar najavila objavljivanje ove knjige, bili smo presrećni, jer je Nes jedan od autora zbog kog smo i zavoleli YA književnost ( mislimo na serijal Nož nade ). I naravno, nismo se predomislili niti promenili mišljenje nakon  čitanja ove knjige. Jer ona je upravo ono što smo očekivali od nje - avantura, drama, fantazija, komedija, misterija, sve... Ovo je knjiga koju ćete veoma lako zavoleti, kao i stil pisanja Patrika Nesa. Mi ostali samo živimo ovde je roman čiji će vas likovi oduševiti i koje ćete istog trenutka zavoleti. Radnja knjige će vas povesti na nezaboravno putovanje kroz prelep svet koji je kreirao autor.

Ako već do sada niste, potražite ovu knjigu i prepustite se uživanju, jer ono vam je definitivno zagarantovano.

Izdavač : Kreativni centar