Recenzija : Hiljaditi sprat - Ketrin Makgi

Hiljaditi sprat - Ketrin Makgi
KETRIN MAKGI rodom je iz Hjustona u Teksasu. Studirala je francuski i engleski na Prinstonu, a završila master studije iz oblasti menadžmenta na Stanfordu. Dok je stanovala na drugom spratu zgrade u Njujorku, neprestano je maštala o neboderima i tako je otpočela njena spisateljska karijera nakon uredničkog posla. Hiljaditi sprat njen je prvi roman.

Godina je 2118. Najviši spratovi velelepne kule rezervisani su za imućne, prelepe i neumoljive. Na samom vrhu, na hiljaditom spratu, živi Ejveri Fuler, lepotica koja ima sve, a želi samo jedno – nešto što će zauvek ostati zaključano u njenom srcu. Ali Ejveri nije jedina sa tajnom.

U čudesnoj metropoli inovacije i snova svako nešto želi… a svako ima i nešto da izgubi. Dok skrivene želje izlaze na videlo, a laži i izdaje se nagomilavaju, savršeni svet nedodirljivih stanovnika vrha kule počeće da se urušava, sve dok se ne završi tragedijom.

„Genijalni zaplet, skandalozne tajne i neodoljiva romansa. Poželećete da se nikad ne završi!“ – Booklist

Kada smo saznali da će izdavačka kuća Vulkan izdati ovu knjigu, prosto nismo mogli da verujemo. Prvo, iz razloga što je knjiga izašla u originalu upravo ove godine, a drugo, zato što je ovo debitantski roman ove autorke. Svakako nam je neizmerno drago što je i kod nas prepoznat kvalitet i popularnost ovog romana i što je neverovatnom brzinom došao i do naših polica.

Naime, ovo jeste knjiga vredna svakog hajpa koji je pratio od samog početka njenog marketinga. Neki su je najavljivali kao novu Tračaru, neki kao nezaboravan triler i misteriju, a sve u svemu ovo je ya knjiga koja sadrži sve elemente zbog kojih ćete biti na samoj ivici. Ova knjiga je vredna čitanja iz razloga što će vas držati budnim do poslednje stranice, zbog fenomenalne radnje i misterioznog temelja, zbog likova koji će vam se odmah dopasti...

Svakako, preporučujemo je ljubiteljima young adult knjiga, ali isto tako i onim starijima. Ova knjiga će vas oduševiti.

Izdavač: Vulkan