Recenzija: Zvezda padalica - Stefani Kliford

Zvezda padalica - Stefani Kliford
Stefani Kliford je dobitnica prestižne nagrade za novinarstvo Loeb, za rad u Njujork tajmsu, gde je pisala kolumne za oblast ekonomije, poslovanja i medija. Trenutno je reporter za gradsku oblast Njujorka, a izveštava i iz federalnih i okružnih sudova. Odrasla je u Sijetlu i diplomirala na Harvardu. Živi u Bruklinu sa mužem i sinom. Zvezda padalica je njena prva knjiga.

Čekala sam da umesto svog života dobijem neki drugi, zanimljiviji. Čekala sam da dobijem novac, da budem priznata i prihvaćena na društvenoj sceni, zamišljajući buduću sebe kao svoje lice na nekim tuđim telima, u tuđim haljinama, na tuđim zabavama.

Ivlin se već dugo oseća kao autsajder u svom privilegovanom okruženju i umorna je od života u senci visokog društva Menhetna. Kada dobije priliku da radi za elitnu društvenu mrežu, neku vrstu Fejsbuka za multimilionere, hrabro će zakoračiti u glamurozni svet snobova i otvoriti zlatni kavez maminih i tatinih mezimaca iz najskupljih škola. Uskoro će ploviti obećanom zemljom mondenskih letnjikovaca, kantri klubova i zabava zatvorenog tipa, opijena bogatstvom i uticajem najmoćnijih ljudi Njujorka. Ipak, takav život ima svoju cenu i neće joj biti potrebno mnogo vremena da shvati da mora mnogo toga da žrtvuje kako bi ostala na vrhu hijerarhije. Sada kad je stigla toliko daleko, da li će biti spremna da rizikuje i svoju dušu?

Prepuna ambicije i želje za dokazivanjem, ovo je priča o identitetu i porazu i o tome kako nekad moramo sve da izgubimo kako bismo ponovo pronašli sebe.

Ukoliko vas ovo jesenje vreme dovede do dosade, pravi trenutak je da uzmete ovu knjigu u ruke i zabavite se čitajući je. Jer, upravo ovom knjigom vam je zagarantovano uživanje, zabava i opuštanje. Ovo je knjiga koju ćete pročitati u kratkom vremenskom roku. Iako spada u žanr čiklita, ova knjiga zapravo ima jednu veoma važnu poruku i dovešće vas do pitanja koje možda nikada ne biste postavili - na šta ste sve spremni da bi pronašli sebe? Stefani Kliford je napisala roman koji ćete na prvim stranicama zavoleti i nećete ga ispuštati iz ruku.

Izdavač : Vulkan