Recenzija : Petar Mesečko: Nesvakidašnje putovanje - Aleksandar Miljković

Petar Mesečko: Nesvakidašnje putovanje - Aleksandar  Miljković
Da li ste u skorije vreme pročitali knjigu domaćeg autora i da li vas je ta knjiga ostavila bez teksta?

Ako niste, onda brže-bolje pronađite primerak Petra Mesečka i bacite se na čitanje. Avantura vam je zagarantovana.

Petar Mesečko – Nesvakidašnje putovanje je prva knjiga mladog autora Aleksandra Miljkovića, koja je svetlost dana ugledala nedavno. Za tako kratko vreme, uspela je da nas osvoji svojom radnjom i likovima i malo je reći da smo ostali bez teksta.

Roman govori o mladom dečaku Petru, koji će kroz par dana napuniti dvanaest godina i čiji život na malom ostrvu deluje veoma zanimljivo. Petar se školuje kod kuće, a u slobodno vreme sa svojim jedinim drugarom – konurom Arnoom voli da baci pogled u velike hangare svog oca Markusa – velikog naučnika. Petar je veoma znatiželjan dečak i vreme provodi maštajući o letenju o očevoj velikoj raketi. Međutim, koliko god njegovi dani bili zabavni i puni dešavanja, jedna stvar mu je uvek na pameti i konstantno mu se provlači kroz misli. Prilikom jedne oluje, Petrova majka je nestala na okeanu i od tog trenutka niko ne zna šta se sa njom dogodilo. Jedne večeri, kada su skoro svi zaspali, Petar će se zateći u veoma čudnoj situaciji. U svom dvorištu će ( zajedno sa Arnoom ) proći kroz neverovatan portal – međuprostor i naći će se na drugoj strani univerzuma, na Mesecu. Međutim, Mesec nije onakav kakav smo svi mislili da jeste. Mesec krije mnoge tajne i čudesa, između ostalog, možda i odgovor na pitanje gde je Petrova majka.

Šta će se dogoditi sa Petrom i njegovim pernatim drugarom, saznaćete ukoliko pročitate ovu knjigu. A morate je pročitati, jer ova knjiga vam garantuje avanturu o kakvoj još uvek niste čitali.

Aleksandar Miljković je stvorio svet koji ćete poželeti da posetite i možda čak ostanete tamo. Malo je reći da su likovi koje je autor kreirao odlični. Petar, Arno, Rag, Bag, Hogen, Harden, sveštenica Eoni – samo su neki od likova koje ćete zavoleti i čije avanture ćete pomno pratiti. A svakako ćete uživati i u stilu pisanja našeg autora. Sama radnja romana je maestralno smišljena i sprovedena u delo, a sam kraj će vas dovesti do tačke usijanja i onda ćete poželeti da čitate još o Petru i njegovoj nesvakidašnjoj avanturi.

Za ovu knjigu tek treba da se čuje. Što pre nabavite svoj primerak i preporučite je svojim prijateljima, jer ovakakva knjiga se ne čita jednom – već više puta. Petar Mesečko će vam se definitivno urezati u srce, a njegove dogodovštine na drugoj strani Meseca i njegova borba i želja za istinom će vas naterati da se zamislite i zapitate koliko daleko ste spremni da odete zbog stvari koje volite.