Recenzija : Braća metalci - Anti Halme

Braća metalci - Anti Halme
Anti Halme (1972) finski je pisac koji piše knjige za mlade. Živi u gradu Espou u Finskoj i radi u reklamnoj agenciji. Svira gitaru, uživa u stripovima i knjigama fantastičnog i horor žanra, u filmovima i kompjuterskim igrama.

Hariju iz Espoa u Finskoj nije nimalo privlačna pomisao na to da će leto provesti u Oslu, u porodici očevog prijatelja. Ali postoje samo dve mogućnosti – ili Norveška ili obilaženje rođaka i sajma narodnih rukotvorina s roditeljima. Vile je takođe iz Espoa, a leto provodi kod strica u Oslu i uopšte nije oduševljen time što će deliti sobu s nekim Harijem. Ispostavilo se, međutim, da debeljuškasti Hari i zelenooki Vile imaju mnogo više zajedničkog nego što je to na prvi pogled izgledalo – pre svega ljubav prema hevi metalu. Njihovi hevimetalski snovi počeli su da se ostvaruju kada su upoznali Iračanina Hašemija, ali situacija postaje izuzetno napeta kada u njihov život ulaze zloslutne Kobre, koje smatraju da Norveška pripada isključivo Norvežanima.

Pre nekoliko dana obradovala nas je nova knjiga u izdanju Kreativnog centra, namenjena mlađoj čitalačkoj publici. I kako to obično biva sa našim omiljenim žanrom, već na prvim stranicama smo se veoma lako navukli na nju. A već nakon drugog sata smo je pročitali. Jer, istina je da je ova knjiga zanimljiva od prve stranice, sa odličnim likovima, radnjom i okruženjem. S vremena na vreme dobro dođe pročitati knjigu koja opušta i u kojoj se istitnski uživa. Braća metalci je upravo takva knjiga - zabaviće vas, nasmejati, opustiti i neće vas pustiti do poslednje stranice.

Ukoliko se ovih dana nađete na Sajmu knjiga u Beogradu posetite štand Kreativnog centra, dodajte ovu knjigu na vašu listu, jer - verujte nam na reč, želite da je pročitate. A za one koji će Sajam propustiti, uvek mogu poručiti knjige preko sajta izdavača.

Izdavač : Kreativni centar