Recenzija : Dete slobode - Džeks Miler

DŽEKS MILER rođena je u Njujorku, a trenutno živi u Irskoj. Udruženje pisaca krimi-romana uvrstilo ju je 2013. godine u najuži izbor za nagradu Dagger, za njen prvi roman pod nazivom The Assasin's Keeper. Džeks Miler je veliki ljubitelj filmova i samoproklamovani zaluđenik za stripove.

Mnogo je ljudi koji ne znaju ništa o Fridom Oliver. Znaju da radi u lokalnom baru. Znaju da voli da popije poneku. Ne znaju da Fridom nije njeno pravo ime. Da je poslednjih osamnaest godina života provela u sklopu programa za zaštitu svedoka, pošto je bila uhapšena zbog ubistva muža. Ne znaju da je dala dvoje dece na usvajanje, i da je ta odluka proganja svakog dana.

Dete slobode - Džeks Miler
A onda njena kćerka nestaje i sve se menja. Odlučna da je pronađe, Fridom beži nadzornicima i kreće u Kentaki, gde su njena deca odrasla. Pošto vise nije pod zaštitom vlasti, porodica njenog muža, željna osvete, ulazi joj u trag. I dok se sve vise bliži istini, Fridom se suočava s još opasnijom pretnjom. Samo što ona to još ne zna…

Koliko god da volimo ya žanr i da uživamo u literaturi za mlade, ponekad volimo da napravimo izuzetak i u našu ogromnu tbr listu ubacimo i izdanja za "odrasle". Najčešće su to knjige koje su baš kao ova - uzbudljive, vredne pažnje, ekstremno izazovne i opsedajuće. Dete slobode je triler koji će vas ostaviti bez daha i koji vam garantuje sve gore navedeno. Uz nesvakidašnji glavni lik, mesto radnje i sadržaj, ova knjiga će vas do poslednje strane držati na samoj ivici, a konstantna akcija i primese misterije će učiniti da vam se naježi koža. Ono što je sigurno jeste, ako ste ljubitelj dobrih trilera koji hipnotišu svojim sadržajem, da će Dete slobode učiniti da uživate u svakoj pročitanoj stranici. Isto tako, ako ste ljubitelj ovog žanra, ovu knjigu definitivno ne smete da propustite.

Izdavač : Vulkan