Recenzija : Dear nobody - Berlie Doherty (#OriginalYA)

Pre nekoliko dana pisali smo vam o Originalnima i predstavili knjige koje spadaju u taj serijal. Za one koji nisu upućeni :

The Originals su pioniri fikcije za mlade. Od političkih buđenja, rata, neverovatnih ljubavi i zavisnosti, preko tinejdžerske trudnoće i nuklearnih holokausta, Originalni se susreću sa mnogim problemima i velikim i teškim istinama. Oni su sada povučeni iz zaboravljenih polica i dobile su novi i lepši dizajn.

Prva knjiga iz serijala The Originals, koju ćemo vam predstaviti jeste Dear Nobody, autorke Berlie Doherty. Ova knjiga je prvi put štampana 1991. godine, da bi doživela svoj reprint u 2001. Sada, posle 15 godina, knjiga je ponovo predstavljena novijoj i mlađoj čitalačkoj publici, a izdavači su je već poistovetili sa knjigom All the bright places (Na posebna te vodim mesta ), autorke Dženifer Niven.

'I have never read a book that evokes so vividly how it feels to be a teenager in love.' Daily Telegraph

Dear Nobody je priča o dvoje tinejdžera, njihovoj ljubavi i neplaniranoj trudnoći. Pričana je iz dve perspektive : Helen, devojke koja piše pisma svom nerođenom detetu i počinje ih sa Dear nobody, i Chrisa, momka koji ta pisma čita i ponovo proživljava te trenutke dok je Helen na porođaju. Knjiga Dear Nobody je pisana stilom u koji ćete se istog momenta zaljubiti, a sama radnja i likovi iz knjige će vas ostaviti bez daha i na ivici emocija. Ova knjiga se bavi temama o kojima se ne govori veoma često u javnosti i može se reći da pokreće diskusije o kojima treba više pričati i pisati.

Sigurni smo u jednu stvar, a to je da ćete u ovoj knjizi definitivno uživati i da ćete se momentalno povezati sa likovima. Ukoliko ste čekali da prođe toliko godina da bi pročitali ovu knjigu ( baš kao i mi ), budite sigurni da ste propustili roman koji se ne zaboravlja tako lako. Ova knjiga će uvek biti uz vas i možemo da vam garantujemo da će se naći na vrhu liste među vašim omiljenim contemporary ya romanima.

Više informacija o knjizi i #OriginalYa možete pronaći na sajtu izdavača :