Recenzija : Sve, baš sve - Nikola Jun

Bolujem od retke i malo poznate bolesti. Ukratko, alergična sam na svet. Ne napuštam kuću, i zapravo nisam izašla u spoljni svet već sedamnaest godina. Jedini ljudi koje viđam su mama i moja negovateljica Karla.

Međutim, jednoga dana se pred komšijskom kućom pojavi kamion za selidbe. Kad bacim pogled kroz prozor, ugledam njega. Visok je, vitak i sav u crnom – crna majica, crne farmerke, crne patike i crna kapa koja mu potpuno pokriva kosu. Uhvati me kako virim i uzvrati pogled. Gledamo se netremice. Zove se Oli.

Možda i ne možemo da predvidimo budućnost, ali ponešto ipak možemo. Na primer, ja ću se sasvim sigurno zaljubiti u njega. I to sasvim sigurno neće izaći na dobro.

Sve, baš sve - Nikola Jun
Medi ima bolest koja je veoma retka i koja joj ne dozvoljava da živi kao i drugi. Naime, ona ne sme da napušta svoju kuću ( tu se i školuje ), a kada joj neko dolazi postoji čitava procedura oko ulaska u kuću. Medi živi sa majkom koja je lekar i koja vodi računa o njenom stanju, i medicinskom sestrom Karlom, koja je tu već dosta godina. Medi je kao mala izgubila oca i brata u nesreći i jedina osoba za koju zna je njena majka, koja bi sve dala za nju. Kada se u susednu kuću useli momak Oli sa svojom pomalo čudnom porodicom, Medina priča tek počinje. Od pogleda kroz prozor, četovanja i razmene mejlova, Medi se polako ali sigurno zaljubljuje u Olija. A na šta je osuđena njihova ljubav kada ne smeju ni da se dodirnu i budu u istoj prostoriji?

Sve, baš sve je knjiga koja će vas ostaviti bez daha. Pisana je neobičnim stilom, ispunjena mnogobrojnim ilustracijama i dodacima, i ona predstavlja pravo osveženje u moru ya knjiga sa delimično sličnom tematikom. Nikola Jun je kreirala likove u koje ćete se zaljubiti i koji će vas ostaviti bez teksta, a sama radnja će vas terati da ne ispuštate knjigu iz ruku sve do poslednje stranice.

Ovu knjigu je izdala izdavačka kuća Urban Reads, a ono što je novo jeste to da će se po knjizi snimiti i film. Mi ga jedva čekamo, baš kao i prevod sledeće Nikoline knjige - The Sun  Is Also a Star.