Recenzija : The Sun Is Also A Star - Nicola Yoon

Američka autorka Nicola Yoon prošle godine nam se predstavila sa romanom Everything, everything ( U Srbiji izdata pod nazivom Sve, baš sve, u izdanju izdavačke kuće Urban Reads ), da bi ove godine objavila roman The Sun Is Also A Star, tačnije - izlazi 03. novembra u izdanju Penguin Random House iz UK. Zahvaljujući izdavačkoj kući Penguin, mi smo dobili priliku da uživamo nekoliko meseci ranije u njenom novom romanu i odmah da vam kažemo - Sunce je Sve, ali - baš sve!

Priča sa jedne strane prati Natashu, mladu sedamnaestogodišnjakinju koja ima veliki problem. Naime, ona i njena porodica sledećeg dana moraju da se isele iz Amerike jer su tu ilegalno. Na drugoj strani imamo Daniela, rođenog u Americi ali po poreklu Korejca. I dok jednog dana Natasha na sve načine pokušava da pronađe rešenje za svoju porodicu i sebe i dok luta gradom u potrazi za nekim ko bi joj pomogao, njeni putevi se ukrštaju sa Danielom, momkom koji je krenuo na intervju za koledž. Natasha i Daniel su potpuno različita sveta, ali igrom slučaja pronaći će više sličnosti u roku od samo nekoliko sati. Da li će tih nekoliko sati biti dovoljno da Natasha počne da veruje u ljubav i sudbinu i da će za tako kratko vreme Daniel ostetiti nešto što još do sada nije?
The Sun Is Also A Star - Nicola Yoon

Jednu stvar ćemo vam reći, a to je da Nicola Yoon ima savršen stil pisanja. Njene rečenice su prelepe i neverovatno skladne, likovi savršeni i radnja veoma dobra. U središtu priče je veoma popularna tema današnjice - migracija, kao i nesvakidašnja ljubavna priča između dvoje mladih. Nicola Yoon je napisala knjigu koju ćete pročitati u jednom dahu i koju ćete obožavati, možda čak i više o prethodne knjige. Pričana iz dve perspektive, Natashe i Daniela, ova knjiga nam donosi između njihovih ispovesti i poneka objašnjena o drugim likovima i pojmovima. Stil knjige je neobičan, doduše ne kao Sve, ali se primeti Nicolin pečat.

Ovu knjigu ćete definitivno obožavati i sigurni smo da već sada jedva čekate da je pročitate.

Ukoliko ste nestrpljivi, knjigu na engleskom možete poručiti i preko sledećeg linka:

The Sun is Also a Star by Nicola Yoon (B-format paperback, publishing on 3rd November 2016, 9780552574242, Corgi Childrens)