Recenzija : Bila jednom jedna... Pepeljasta - Marisa Mejer

Marisa Mejer je rođena 1984. godine u Takomi u Vašingtonu. Jedna od prvih reči koje je izgovorila bila je „priča“. Želela je da postane pisac od kada je saznala da takav posao postoji. Ima diplomu iz kreativnog pisanja i dečje književnosti (Pacifički luteranski univerzitet). Završila je master studije izdavaštva na univerzitetu Pejs u Njujorku. Bila jednom jedna... Pepeljasta je njen prvi roman u okviru tetralogije Lunarske hronike. Živi sa mužem i tri mačke u Takomi u Vašingtonu.

O knjizi

Prva knjiga iz serijala Lunarske hronike.

Ljudi i androidi tiskaju se po bučnim ulicama Novog Pekinga. Smrtonosna kuga pustoši stanovništvo. Nemilosrdni Lunari posmatraju iz svemira i čekaju da krenu u akciju. Niko ne zna da sudbina Zemlje zavisi do jedne devojke...

Pep Lin je nadarena mehaničarka i kiborg. Ona je drugorazredna građanka tajanstvene prošlosti, koju maćeha ponižava i okrivljuje za polusestrinu bolest. Ali kad se njen život isprepliće sa životom zgodnog princa Kaja, iznenada se nađe u središtu međugalaktičke borbe i zabranjene privlačnosti. Uhvaćena između dužnosti i slobode, odanosti i izdaje, mora da otkrije tajne o svojoj prošlosti kako bi sačuvala budućnost svog sveta.

„Raspevane miševe i staklene cipelice u ovoj izuzetno maštovitoj i mračno razornoj verziji Pepeljuge zamenili su sarkastični androidi i mehaničko stopalo.“ BCCB

„Apsolutno sam oduševljen knjigom. Marisa je uzela poznatu bajku i stvorila fantastični novi zaplet, preobrazivši je u potpuno novu priču.“
Between the Covers Blog

„Originalno i nesvakidašnje! Uvertira za serijal koji nam predstavlja opaku Pepeljugu u mračnoj budućnosti. Žestoko!“
Kirkus Reviews

„Autorka Marisa Mejer prodrmala je umorni žanr bajki svojim naučno-fantastičnim pristupom Pepeljuzi.“
The Seattle Times
Bila jednom jedna... Pepeljasta - Marisa Mejer

Ukoliko ste bili ljubitelj bajke o Pepeljugi, onda je knjiga Pepeljasta pravi izbor za vas. Čak i ako ne čitate knjige na engleskom jeziku, sigurno ste primetili negde na društvenim mrežama fotografije ove knjige, koja je postigla neverovatan uspeh među čitaocima ya literature. Ono što je zanimljivo za ovu tetralogiju - ( za sada ) Lunarske hronike, jeste to da je Marisa Mejer prepričala poznate dečije bajke i smestila ih u jedan moderan, nama sličan svet. Ista stvar je i sa Pepeljastom. Ok, hajde da pričamo o dugo očekivanom domaćem izdanju. Naime, ako zanemarimo pomalo blesav naslov i još više amaterski dizajn naslovnice, ovoj knjizi ne fali ništa. Iako je bilo pomalo teško da se naviknemo na Pep Lin, a ne na Cinder, čitajući knjigu sve je u kratkom roku došlo na svoje. Ovo jeste knjiga koja će dopasti svima. Iskreno to mislimo i preporučujemo da je pročitate. Ova knjiga vam garantuje dobru zabavu i avanturu kakvu još niste videli i pročitali u knjigama za mlade; zanimljive likove i veoma dobru i kvalitetnu radnju. Bajka kombinovana sa fantazijom i modernim svetom predstavlja pravo osveženje u moru knjiga sa sličnom tematikom.

Marisa Mejer je stvorila svet koji će vam se na prvi pogled svideti, a veoma zanimljivi likovi će vam istog trenutka prirasti za srce. I zato, ne čekajte i ne razmišljajte da li je ova knjiga pravi izbor za vas, već odmah trk u knjižaru ili najbližu biblioteku i obezbedite sebi primerak. Nećete se pokajati.